Stručný popis předmětu:
Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace,
Široká 16, 664 95 Ivančice
zastoupená Ing. Jaromírem Hrubešem, ředitelem
IČ: 00225827
DIČ: CZ00225827
Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace, dále jen „zadavatel“ vyhlašuje výběrové řízení na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu
„Pořízení myček podložních mís“
Předmět veřejné zakázky: Pořízení myček podložních mís formou koupě
Pokud máte o realizaci veřejné zakázky zájem, dovolujeme si Vás požádat o předložení nabídky.
Tato veřejná zakázka je zadávána elektronicky pomocí elektronického nástroje ProEbiz
Veškeré informace týkající se výběrového řízení je k dispozici na adrese http://nspiv.proebiz.com/vstup/aukce_seznam.php
Předpokládaná hodnota výběrového řízení: 1 347 000 Kč bez DPH.
Veřejná zakázka bude zadána v souladu s ustanovením § 6 a s § 31 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
S pozdravem
Ing. Jaromír Hrubeš
ředitel
1. Zadávací podmínky
Zadávací dokumentace je zpracována jako podklad pro podání nabídek.
Podáním nabídky v zadávacím řízení přijímá uchazeč plně a bez výhrad zadávací podmínky obsažené v této zadávací dokumentaci. Předpokládá se, že uchazeč před podáním nabídky pečlivě prostuduje všechny pokyny, podmínky, termíny a specifikace obsažené v zadávací dokumentaci a bude se jimi řídit.
Údaje o zadavateli
Zadavatel: Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace
Sídlo: Široká 16, 664 95 Ivančice
Zastoupený: Ing. Jaromírem Hrubešem – ředitelem
IČ: 00225827
DIČ: CZ00225827
Kontaktní osoba pro výběrové řízení:
Bc. Zdeněk Morávek, vedoucí obchodního oddělení a dopravy, tel.: 546 439 419, 604 583 109, e-mail: moravek@nspiv.cz
Kontaktní osoba pro předmět veřejné zakázky:
Ing. Pavel Drozd, referent ZPT, tel. 546 439 619, 723 706 165, e-mail: drozd@nspiv.cz
2. Vymezení předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pořízení 5 ks automatických myček podložních mís (desinfektorů) a zajištění pozáručního servisu:
a) požadavky na myčky podložních mís
• mytí a termická dezinfekce sanitárních předmětů
• kapacita každého automatického desinfektoru: 2 podložní hygienické mísy / nádoba do WC křesla / 4 umyvadla / 4 močové lahve
• umožnění vkládání nádob do desinfektoru i s jejich obsahem
• minimálně mycí / dezinfekční programy: výplach, krátký program, dlouhý program
• signalizace chodu programu a poruchy
• zajištění dveří proti otevření v průběhu programu
• elektrické připojení 400V N PE
• připojení k odpadu o průměru 100 mm
• připojení studené, případně i teplé vody G ½“
b) pozáruční servis:
• bude poskytován od ukončení záruční doby do 72 měsíců od počátku záruční doby formou plného paušálního servisu (tzv. „Full servis“). Pozáruční servis bude poskytován tak, aby předmět plnění byl udržován v provozu schopném stavu v souladu se všemi legislativními požadavky a s pokyny výrobce. V ceně pozáručního servisu je zahrnuta cena práce, náhradních dílů, spotřební materiál potřebný pro provádění předepsaných bezpečnostně technických kontrol, náklady na cestovné servisních pracovníků. Cena za pozáruční servis neobsahuje odstranění poruch způsobených neodbornou obsluhou, způsobených vyšší mocí, nedodržením pokynů v návodu k obsluze;
• bude prováděn na základě samostatné servisní smlouvy, která bude uzavřena ve lhůtě 30 dní před uplynutím záruční doby.
další požadavky:
• myčky podložních mís musí být zdravotnickými prostředky ve smyslu zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích;
• myčky podložních mís musí splňovat požadavky normy ISO 15883-1 a ISO 15883-3;
• dodání myček podložních mís do místa plnění, montáž, připojení a zprovoznění, zaškolení obslužného personálu a předání veškerých dokumentů podle platných zákonných požadavků;
• poskytnutí záruční doby na myčky podložních mís v trvání alespoň 24 měsíců ode dne předání s garancí opravy nejpozději do dvou pracovních dnů od nahlášení závady;
• bezplatné provedení všech předepsaných bezpečnostně technických kontrol na myčkách podložních mís během poskytnuté záruční doby.
3. Předpokládaná doba plnění
Předpokládaná doba pořízení: 09-10/2017.
Předání předmětu plnění nejpozději do 50 dnů od podpisu kupní smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Široká 16
664 95 Ivančice