Veřejná zakázka: Pořízení sušiček medicinálního vzduchu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 11780
Systémové číslo: P17V00001808
Datum zahájení: 08.08.2017
Nabídku podat do: 31.08.2017 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pořízení sušiček medicinálního vzduchu
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace,
Široká 16, 664 95 Ivančice
zastoupená Ing. Jaromírem Hrubešem, ředitelem
IČ: 00225827
DIČ: CZ00225827



Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace, dále jen „zadavatel“ vyhlašuje výběrové řízení na realizaci veřejné zakázky malého rozsahu


„Pořízení sušiček medicinálního vzduchu“


Předmět veřejné zakázky: Pořízení sušiček medicinálního vzduchu formou koupě

Pokud máte o realizaci veřejné zakázky zájem, dovolujeme si Vás požádat o předložení nabídky.
Tato veřejná zakázka je zadávána elektronicky pomocí elektronického nástroje ProEbiz
Veškeré informace týkající se výběrového řízení je k dispozici na adrese http://nspiv.proebiz.com/vstup/aukce_seznam.php

Předpokládaná hodnota výběrového řízení: 348 tis. Kč bez DPH

Veřejná zakázka bude zadána v souladu s ustanovením § 6 a s § 31 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.


S pozdravem

Ing. Jaromír Hrubeš
ředitel



1. Zadávací podmínky
Zadávací dokumentace je zpracována jako podklad pro podání nabídek.
Podáním nabídky v zadávacím řízení přijímá uchazeč plně a bez výhrad zadávací podmínky obsažené v této zadávací dokumentaci. Předpokládá se, že uchazeč před podáním nabídky pečlivě prostuduje všechny pokyny, podmínky, termíny a specifikace obsažené v zadávací dokumentaci a bude se jimi řídit.

Údaje o zadavateli
Zadavatel: Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace
Sídlo: Široká 16, 664 95 Ivančice
Zastoupený: Ing. Jaromírem Hrubešem – ředitelem
IČ: 00225827 DIČ: CZ00225827

Kontaktní osoba pro výběrové řízení:
Bc. Zdeněk Morávek, vedoucí obchodního oddělení a dopravy, tel.: 546 439 419, 604 583 109, e-mail: moravek@nspiv.cz

Kontaktní osoba pro předmět veřejné zakázky:
Jiří Beránek, provozní technik, tel. 546 439 407, 721 082 259, e-mail: beranek@nspiv.cz

2. Vymezení předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pořízení dvou adsorpčních sušiček medicinálního vzduchu, včetně vstupního a koncového filtru, odvodem kondenzátu, čidla rosného bodu a zajištění pozáručního servisu.
a) Sušičky medicinálního vzduchu

Jednotka úpravy vzduchu pro dýchání
- objem vzduchu na výstupu min. 28,5 m3/hod;
- dvojitá vstupní filtrace;
- adsorpční vysoušení min. TRB -40°C;
- výstupní filtrace;
- zobrazení provozního stavu a aktuálního TRB na displeji umístěném na jednotce;
- automatický odvod kondenzátu;

Požadavky na kvalitu výstupního vzduchu dle ČSN EN ISO 7396-1 při standardních vstupních podmínkách:
- velikost částic max. 1 µm;
- množství zbytkového oleje max. 0,015 mg/m3 ;
- množství olejové mlhy a uhlovodíků max. 0,0035 mg/m3 ;
- množství CO2 max. 500 ppm;
- množství CO max. 5 ppm;
- množství SO2 max. 1 ppm;
- množství příchutí a pachů žádné;
další požadavky:
• sušičky medicinálního vzduchu (dále jen „sušičky“) musí splňovat požadavky Pokynu Státního ústavu pro kontrolu léčiv č. LEK-15, který je platný od 10. 9. 2015;
• dodání sušiček do místa plnění, montáž, připojení a zprovoznění, zaškolení obslužného personálu a předání veškerých dokumentů podle platných zákonných požadavků;
• bezplatný servis v záruční době zahrnuje:
- cenu práce,
- cenu náhradních dílů,
- cenu spotřebního materiálu potřebného pro provádění předepsaných bezpečnostně technických kontrol,
- náklady na cestovné servisních pracovníků;
• poskytnutí záruční doby na sušičky v trvání 36 měsíců ode dne předání s garancí opravy nejpozději do dvou pracovních dnů od nahlášení závady;

b) Pozáruční servis
Požadavky na pozáruční servis:
• bude poskytován od ukončení záruční doby po dobu 48 měsíců formou paušálního servisu.
Pozáruční servis bude prováděn po dobu trvání této smlouvy jednou ročně na základě výzvy zadavatele.
Pozáruční servis bude poskytován tak, aby předmět plnění byl udržován v provozu schopném stavu v souladu se všemi legislativními požadavky a s pokyny výrobce.
V ceně pozáručního servisu je zahrnuta cena práce, spotřebního materiálu potřebného pro provádění předepsaných bezpečnostně technických kontrol a nákladů na cestovné servisních pracovníků.
Cena za pozáruční servis neobsahuje cenu náhradních dílů, nákladů na odstranění poruch způsobených neodbornou obsluhou, poruchy způsobené vyšší mocí a poruchy způsobené nedodržením pokynů v návodu k obsluze.
Zadavatel si vyhrazuje právo smlouvu o pozáručním servisu neuzavřít.

3. Předpokládaná doba plnění
Předpokládaná doba pořízení: 09-10/2017.
Předání předmětu plnění nejpozději do jednoho měsíce od podpisu kupní smlouvy.

4. Místo plnění
Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace, Široká 16, 664 95 Ivančice.

5. Požadavky na kvalifikaci
Zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení prokázal splnění následující kvalifikace, tj. prokázání základní způsobilosti a prokázání profesní způsobilosti.

6. Základní způsobilost
Způsobilým není uchazeč, který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla zadavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku nezaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla uchazeče.
Je-li uchazečem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat
- tato právnická osoba,
- každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
- osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu uchazeče.
Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
- zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle) písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
- české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat osoby uvedené v ) bodě 6.2. a vedoucí pobočky závodu.

7. Profesní způsobilost
Profesní způsobilost prokáže uchazeč, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence pokud je v ní zapsán,
b) doložení oprávněnosti k provádění dodávky a servisu s registrací u SÚKL,

8. Lhůta pro prokázání kvalifikace
Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.

9. Způsob prokázání splnění kvalifikace
Účastník zadávacího řízení splnění kvalifikace prokáže:
a) základní způsobilost čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (nezávazný vzor čestného prohlášení k prokázání základní způsobilosti tvoří Přílohu 1 této zadávací dokumentace),
b) profesní způsobilost předložením prostých kopií požadovaných listin.
Účastník zadávacího řízení může splnění kvalifikace prokázat rovněž následujícími způsoby:
a) předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů,
b) předložením certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 3 měsíce.
Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené zadavatelem v rámci požadavků na prokázání kvalifikace, ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace a musí být údaje v certifikátu platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.
Účastník zadávacího řízení, který neprokáže kvalifikaci v požadovaném rozsahu, bude ze zadávacího řízení vyloučen.

10. Lhůta pro podání nabídek, termín soutěžního kola
Lhůta pro podání nabídek končí dne 31.8.2017 ve 13:00 hod
Soutěžní kolo formou e-aukce proběhne dne 15.9.2017 v 11:00 hod

11. Prohlídka místa plnění
Prohlídka místa plnění proběhne dne 22. 8. 2017, od 08:00 do 12:00 hod
Kontaktní osoba:
Jiří Beránek, provozní technik, tel. 546 439 407, 721 082 259, e-mail: beranek@nspiv.cz

12. Nabídková cena, délka poskytnutého bezplatného servisu
Uchazeč v nabídce uvede:
• cenu pořízení sušiček medicinálního vzduchu dle specifikace v bodě 2a,
• cenu pozáručního servisu sušiček medicinálního vzduchu za jeden rok dle specifikace v bodě 2b)

13. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno dle hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny, která se vypočte podle vzorce C = Cp + (Cs x 4), kde
C = nabídková cena
Cp = cena pořízení sušiček medicinálního vzduchu
Cs = cena pozáručního servisu za 1 rok
Z uvedeného vzorce vyplývá, že nabídková cena je tvořená součtem ceny pořízení sušiček medicinálního vzduchu včetně příslušenství a ceny jejich pozáručního servisu.
Po dobu záruční doby provádí dodavatel záruční servis bezplatně.
Celková doba, po kterou bude uchazeč poskytovat služby, se skládá z doby poskytování záruky a z doby poskytování úplatného pozáručního servisu.
Celková doba poskytování služeb bude 84 měsíců.


14. Obchodní podmínky
Obchodní podmínky, včetně platebních podmínek, jsou definovány návrhem textu kupní smlouvy, která je Přílohou č. 2 této zadávací dokumentace a návrhem servisní smlouvy, která je Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení do návrhů smluv doplní své identifikační údaje a nabídkovou cenu. Jiné úpravy textů smluv nejsou přípustné.

15. Způsob podání nabídky a její obsah
Výběrové řízení bude realizováno prostřednictvím elektronického nástroje ProEbiz.
Veškeré úkony včetně předložení dokladů o kvalifikaci, které jsou součástí nabídky, se provádějí elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje ProEbiz.
Veškerá komunikace, která se týká zadávacího řízení, probíhá rovněž elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje ProEbiz.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Výběrové řízení se bude skládat ze zadávacího kola, ve kterém předloží uchazeči v elektronické podobě své cenové nabídky včetně všech požadovaných příloh, a aukčního kola, do kterého postoupí uchazeči, kteří splní zadávací podmínky. V rámci aukčního kola bude možno nabídkovou cenu pouze snižovat, při její změně se čas aukce prodlužuje.

Přihlášku společně s heslem obdrží uchazeč po vyplnění základních identifikačních údajů na adrese http://nspiv.proebiz.com/vstup/aukce_seznam.php, kde budou zveřejněny i veškeré další informace.
Zadavatel poskytne uchazečům neomezený, úplný a přímý dálkový přístup k zadávací dokumentaci, a to po celou dobu lhůty pro podání nabídek.

a) nabídka bude vedle ceny předmětu plnění dle bodu 2 dále obsahovat:
doplněný návrh kupní smlouvy dle Přílohy č. 2 této zadávací dokumentace ve všech žlutě zvýrazněných místech;
b) technickou specifikaci dodávky (technické listy včetně typového označení a označení výrobce). Tato specifikace bude tvořit Přílohu č. 1 kupní smlouvy;
c) čestné prohlášení dle Přílohy č. 1 této zadávací dokumentace,
d) doplněný návrh servisní smlouvy dle Přílohy č. 3 této zadávací dokumentace ve všech žlutě zvýrazněných bodech,
e) další doklady a informace prokazující splnění kvalifikačních předpokladů uchazeče dle bodu 5 této zadávací dokumentace.

16. Další podmínky zadávacího řízení
a) náklady uchazečů spojené s účastí v zadávacím řízení zadavatel nehradí
b) uchazeč podáním nabídky uděluje zadavateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním
podmínek jeho nabídky v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních
předpisů (zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů);
c) zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek měnit, doplnit či upřesnit podmínky zadání veřejné zakázky
d) zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem, odmítnout všechny nabídky nebo veřejnou zakázku zrušit;

17. Příloha zadávací dokumentace
Příloha č. 1: Čestné prohlášení
Příloha č. 2: Kupní smlouva
Příloha č. 3: Servisní smlouva

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 348 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace
  • IČO: 00225827
  • Poštovní adresa:
    Široká 390/16
    66491 Ivančice
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60061370

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Široká 16
664 95 Ivančice

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků