obsah
|
zápatí
Jihomoravský kraj
www.ezak.cz
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Inkubátor mladých vědců_stavební práce
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
navigace
|
zápatí
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Inkubátor mladých vědců_stavební práce
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je realizace akce s názvem: „Inkubátor mladých vědců_stavební práce“. V rámci rekonstrukce stávající budovy dojde k úpravě dispozičního řešení dotčené části suterénu, kde bude rekonstruována stávající laboratoř,přičemž vznikne nová přípravna a dvě strojovny vzduchotechniky a také dojde k pokládce podlahy a provedení malířských prací v učebně anglického i německého jazyka. Součástí bude také zajištění bezbariérového přístupu a dodání nábytku. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v projektové dokumentaci “Inkubátor mladých vědců_příprava žáků pro budoucí vědeckou dráhu aneb v mladé generaci je budoucnost naší společnosti“ a v projektové dokumentaci s názvem „Inkubátor mladých vědců – stavební úpravy v jazykových učebnách č. 306 a 451“ vypracované Ing. Petrem Surým, Myslivecká 58, 612 00 Brno, IČ: 404 47 049 (dále jen „projektová dokumentace“) a v neoceněných výkazech výměr (slepých rozpočtech). Technické specifikace jsou obsaženy v projektové dokumentaci. Projektová dokumentace je přílohou č. 5 této zadávací dokumentace „Příloha č. 5 Projektová dokumentace“.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
SPŠ chemická Brno, Vranovská, příspěvková organizace
Vranovská 65
614 00 Brno
Kontakt:
RPA Tender, s.r.o.,
Starobrněnská 20, 602 00 Brno
verejne-zakazky@rpa.cz
+420 542 211 083
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
12.04.2018 14:00
Datum zahájení:
02.03.2018 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Jihomoravský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software