Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka digitálního stacionárního skiagrafického přístroje
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks digitálního skiagrafického stacionárního rtg přístroje pro Nemocnici Znojmo. Účelem předmětu dodávky je provádění základních skiagrafických vyšetření skeletu, skiagrafických vyšetření plic a srdce, nativních snímků břicha, snímků páteře, urologických vyšetření a jiných skiagrafických vyšetření v rozsahu od hlavy po dolní končetiny, tak jak to vyžadují současné radiologické standardy.
Předmětem zakázky je dále:
• Demontáž, uskladnění a následná ekologická likvidace stávajícího skiagrafického přístroje Digital Diagnost TH.
• Předinstalační příprava pracoviště digitálního skiagrafického stacionárního rtg přístroje vč. případných stavebních úprav stávajícího pracoviště a stínění a včetně zpracování příslušné projektové dokumentace.
• Doprava do místa plnění vč. montáže a zprovoznění.
• Napojení nového digitálního skiagrafického stacionárního rtg přístroje do stávajícího systému PACS (Agfa Impax) a do stávajícího systému NIS (Stapro Akord). Náklady na případné licence jsou na straně dodavatele.
• Vzdálená správa systému přes počítačovou síť LAN.
• Provedení přejímací zkoušky digitálního skiagrafického stacionárního rtg přístroje v rozsahu v souladu se zákonem 263/2016 Sb. (Atomový zákon) a v souladu s Vyhláškou č. 422/2016 Sb. o radiační ochraně a zabezpečení radionuklidového zdroje včetně vyhotovení a předání příslušných protokolů.
• Provedení měření rozptýleného záření včetně vyhotovení a předání příslušného protokolu.
• Provedení výchozí elektrické revize přístroje včetně vyhotovení a předání příslušné revizní zprávy.
• Provedení individuálního a komplexního vyzkoušení přístroje.
• Zaškolení obsluhy v rozsahu potřebném pro zahájení klinického provozu a předání uživatelské dokumentace v českém jazyce v 1 tištěném vyhotovení a v jednom datovém vyhotovení na vhodném datovém nosiči.
• Uvedení pracoviště do klinického provozu.
• Bezplatný záruční servis po dobu 24 měsíců od uvedení zařízení do provozu včetně provádění BTK a pravidelné údržby dle zákona 89/2021 Sb. o zdravotnických prostředcích, elektrických revizí a zkoušek dlouhodobé stability v předepsaných termínech a případech.
• Pozáruční servis po dobu 36 měsíců.
Místo plnění: Znojmo
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt: VIA Consult a.s., , Kopečná 12, 602 00 Brno.
tel.: 605 201 154, e-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 25.01.2022 09:00
Datum zahájení: 20.12.2021 08:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: