obsah
|
zápatí
Jihomoravský kraj
www.ezak.cz
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
REACT EU 98 - Nemocnice TGM Hodonín – VZ 6 – Krevní analyzátory
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
navigace
|
zápatí
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
REACT EU 98 - Nemocnice TGM Hodonín – VZ 6 – Krevní analyzátory
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks krevních analyzátorů (Analyzátor č. 1 – hlavní a Analyzátor č. 2 – záložní) včetně middleware SW a dále dodávky reagencií a kontrolního materiálu pro krevní analyzátory po dobu 8 let od nabytí účinnosti smlouvy a zajištění pozáručního servisu dodaného přístrojového vybavení (2 ks krevních analyzátorů včetně middleware SW) po dobu 6 let od uplynutí záruční doby, a to pro oddělení hematologie a transfuzní služby Nemocnice TGM Hodonín, příspěvkovou organizaci dle podrobné specifikace předmětu plnění obsažené v příloze č. 4 ZD – Technická specifikace a za podmínek stanovených v dalších přílohách této zadávací dokumentace, zejména v příloze č. 5 ZD – Obchodní podmínky – návrh Kupní smlouvy a přílohy č. 6 ZD – Obchodní podmínky – návrh Servisní smlouvy.
Předmětem zakázky je rovněž:
• doprava a instalace v místě plnění
• pojištění spojené s dodávkou zboží
• zaškolení pracovníků zadavatele
• poskytování záručního servisu
• likvidace obalů a odpadu v souladu s ustanoveními příslušné legislativy upravující nakládání s odpady
Místo plnění:
Hodonín
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
07.03.2023 09:00
Datum zahájení:
30.01.2023 12:25
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Jihomoravský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software