Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Výdejní systém pro rozvoz stravy II.
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka tabletového systému včetně úložných, výdejních a transportních aparátů. Jedná se o dodávku nového, nepoužitého, nerepasovaného, plně funkčního a kompletního zboží.
Plnění předmětu veřejné zakázky zahrnuje:
• zajištění dopravy všech položek dodávky do místa plnění,
• dodání návodu k obsluze v ČJ,
• provedení zaškolení obsluhy včetně vyhotovení zápisu,
• dodání záruční a servisní dokumentace,
• likvidaci obalů a odpadu souvisejícího s dodávkou a instalací předmětu plnění,
Podrobné požadavky zadavatele na dodávku a další podmínky jsou uvedeny v Obchodních podmínkách (viz Svazek č. 3) a Technické specifikaci předmětu plnění zakázky (viz Svazek č.4), které jsou součástí zadávacích podmínek předmětné zakázky.
Místo plnění: Vyškov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 16.12.2024 13:00
Datum zahájení: 04.11.2024 06:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):