Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ano (na smluvní zastoupení zadavatele dle § 43 zákona č. 134/2016 Sb.)
Název, druh a popis předmětu
Název: Úklidové služby v DPS Sokolnice
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb v objektech DPS Sokolnice.

Předmět plnění je rozdělen na paušální služby (pravidelný úklid), které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na další služby (mimořádný úklid), které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby.

Úklidové služby budou vykonávány v min. rozsahu šesti (6) pracovníků denně po dobu osmi (8) hodin ve všední dny. O víkendech a dnech pracovního klidu v rozsahu min. dva (2) pracovníka po dobu osmi (8) hodin.

Předmětem veřejné zakázky není dodávka čistících a dezinfekčních prostředků potřebných k úklidu ani
dodávka spotřebního a hygienického materiálu (toaletní papír, papírové ručníky, vůně do osvěžovačů vzduchu, sáčky do odpadkových košů, apod.).

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace. Rozsah požadovaných služeb je vymezen zejména v závazném vzoru smlouvy, který tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace. Rozsah uklízených prostor je blíže vymezen v příloze č. 8 této ZD.
Místo plnění: Brno-venkov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt: Zástupcem zastupujícím zadavatele v souladu s § 43 zákona je Advien tender s.r.o., Bezručova 17a/81, 602 00 Brno, IČO: 29315719. Tato osoba se podílela na zpracování zadávací dokumentace jako administrátor zadávacího řízení.

Kontaktní osobou ve všech otázkách je Mgr. Ondřej Steinbauer, tel.: +420 731 130 295, e-mail: steinbauer@advientender.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 26.11.2024 10:00
Datum zahájení: 23.10.2024 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):