obsah
|
zápatí
Jihomoravský kraj
www.ezak.cz
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nákup klavírů pro výuku a přípravu studentů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
navigace
|
zápatí
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nákup klavírů pro výuku a přípravu studentů
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je dodávka tří klavírů s příslušenstvím do zadavatelem určených prostor a další související plnění specifikovaná ve Výzvě k podání nabídky a jejích přílohách. Zadavatel bude akceptovat i předváděcí modely.
Součástí předmětu plnění je též zajištění odborné dopravy klavírů od dodavatele do místa plnění veřejné zakázky včetně jejich umístění do prostor určených zadavatelem. Tyto prostory se nacházejí na třech různých místech druhého a třetího nadzemního podlaží přístupném po širokém schodišti.
Součástí předmětu plnění je též instalace, seřízení a prvotní naladění dodávaných nástrojů.
Součástí předmětu plnění je dále provádění záručního servisu za podmínek stanovených v Předloze kupní smlouvy (Příloha č. 2 Výzvy).
Místo plnění:
Brno-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt:
Mgr. Jindřich Cinka
info@cejiza.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
19.12.2024 11:00
Datum zahájení:
28.11.2024 17:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Jihomoravský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software