Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Kybernetická bezpečnost – Střední škola André Citroëna Boskovice
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je modernizace stávajících kyberbezpečnostních opatření organizace za účelem zvýšení spolehlivé efektivnosti poskytovaného vzdělávání a vytvoření podmínek pro zvýšení kvality a transparentnosti poskytovaných služeb v oblasti vzdělávání, a to prostřednictvím:
− rozvoje, modernizace a zvýšení dostupnosti komunikačních a informačních systémů a infrastruktury,
− budování, rozvoje a modernizace zabezpečených regionálních datových center a komunikační infrastruktury pro modernizované informační systémy,
− vytváření bezpečného prostředí pro provoz služeb organizace, včetně bezpečného přístupu zaměstnanců,
− modernizace stávajících podpůrných informačních systémů.
Předmětem realizace celého projektu je modernizace a rozšíření stávajícího HW a SW vybavení zadavatele. Projekt bude mít kladný vliv na zvýšení efektivnosti a dynamičnosti poskytovaných služeb v rámci agendy školy. Dojde k doplnění informačního systému o nové dílčí subsystémy k vytvoření celistvé softwarové platformy pro zajištění komplexní kybernetické bezpečnosti organizace.
Realizace projektu bude mít přímý vliv na fungování informačního systému školy. Ve škole je využíván informační systém Edookit, který je přístupný on-line 24/7 zaměstnancům školy, žákům a jejich zákonným zástupcům. Přístup je umožněn z mobilních zařízení, notebooků i PC. Informační systém zahrnuje elektronickou třídní knihu, elektronickou žákovskou knížku, komunikační nástroj mezi učiteli – žáky – rodiči a kompletní agendu spojenou s evidencí žáků (školní matrika).
Plnění zahrnuje zejména:
• pořízení a implementaci Endpoint protection řešení (EDR)
• pořízení a implementaci nástroje pro analýzu a monitoring síťového provozu
• pořízení serverů a diskových úložišť
• pořízení a implementaci nástroje pro multifaktorovou autentizaci a jednotné přihlašování
• a další
Podrobná specifikace předmětu plnění a podmínky plnění jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Technická specifikace plnění, a dále v příloze zadávací dokumentace č. 2 – Smlouva o dodávce a implementaci řešení pro zvýšení kybernetické bezpečnosti informačních a komunikačních systémů (návrh obchodních podmínek).
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt: Advokátní kancelář Petráš Rezek s.r.o., Mgr. Michal Uherek, verejne.zakazky@petrasrezek.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 21.05.2025 10:00
Datum zahájení: 10.04.2025 15:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):