Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Nemocniční informační systém pro Sanatorium Pálava
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky bude dodávka a s ní související služby nemocničního informačního systému (dále jen "NIS") pro poskytování zdravotní péče pro Sanatorium Pálava včetně propojení na interní a externí informační systémy, poskytování souvisejících služeb provozní podpory (maintenance, update, upgrade a SLA atp.) a rozvoje informačního systému vč. vypracování exitového plánu. Součástí plnění nejsou dodávky provozní infrastruktury (servery, disková pole, zálohování apod.). Provozní infrastruktura po úroveň operačního systému bude zajištěna v rámci součinnosti. Provedení musí odpovídat podmínkám smlouvy, která vzejde z tohoto zadávacího řízení. Plnění veřejné zakázky musí dále vyhovovat veškeré platné legislativě, zejm. zákonu č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, vykazování plateb zdravotním pojišťovnám, a být v souladu se standardy elektronického zdravotnictví dle požadavků Ministerstva zdravotnictví. Součástí plnění veřejné zakázky je rovněž poskytování periodického školení uživatelů a zaškolení administrátorů NIS zadavatele, poskytnutí a udržování související dokumentace a poskytnutí a udržování zdrojových kódů.
NIS bude významným informačním systémem ve smyslu vyhlášky č. 317/2014 Sb., o významných informačních systémech a jejich určujících kritériích.
Předpokládaná životnost informačního systému činí 10 let, tj. doba, po kterou zadavatel předpokládá informační systém provozovat.
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt: Michal Čermák
e-mail: michal.cermak@jmzdravotni.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast: 04.11.2025 12:00
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení: 30.09.2025 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických předběžných nabídek: Ano (elektronické předběžné nabídky přes E-ZAK)
Příjem elektronických žádostí o účast: Ano (elektronické žádosti přes E-ZAK)
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):