Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Výběr dopravců pro uzavření smluv o veřejných službách v přepravě cestujících ve veřejné linkové osobní dopravě v rámci IDS JMK – oblast Znojemsko
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je výkon veřejných služeb za účelem zajištění dopravní obslužnosti v souladu s § 2 Zákona o veřejných službách v období od 13. 12. 2015 do dne předcházejícího termínu celostátní změny jízdních řádů v prosinci 2025, nejpozději však do 12. 12. 2025, a to v rozsahu, který je vymezen jednotlivými částmi veřejné zakázky.
Podrobná specifikace jednotlivých částí veřejné zakázky je stanovena v příloze 9 zadávací dokumentace k veřejné zakázce, přičemž každá část veřejné zakázky je vymezena následujícími údaji:
- pořadové číslo části veřejné zakázky [sloupec A]
- vymezení autobusových linek náležejících do části veřejné zakázky [sloupec B]
- předpokládaný roční objem kilometrů na jednotlivé typy vozidel a podle standardů [sloupec C]
- maximální možné navýšení předpokládaného rozsahu předmětné části veřejné zakázky [sloupec D]
- maximální rozsah předmětné části veřejné zakázky ve vztahu k výběrové skupině (za 10 let) [sloupec E]
- předpokládaná hodnota části veřejné zakázky [sloupec F]
- maximální možné snížení předpokládaného rozsahu předmětné části veřejné zakázky [sloupec G]
- typ požadovaného vozidla, [sloupec H]
- předpokládaný roční objem kilometrů na jednotlivé typy vozidel a podle standardů [sloupec I]
- standard IDS JMK [sloupec J]
- minimální počet vozidel nezbytných k plnění předmětu příslušné části veřejné zakázky [sloupec K]
- minimální počet nízkopodlažních vozidel nezbytných k plnění předmětu příslušné části veřejné zakázky [sloupec L]
- základní roční „proběh“ na autobus (včetně Záložních autobusů) [sloupec M]
- výše měsíční zálohy na odměnu [sloupec N]
- požadovaná výše bankovní záruky [sloupec O] a
- požadavek na složení jistoty [sloupec P].
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Jihomoravský kraj, Krajský úřad, Žerotínovo nám. 3, Brno, kontaktní osobou pro přijetí Nabídky je sekretariát odboru rozvoje dopravy Krajského úřadu Jihomoravského kraje, kancelář č. 237.
Kontakt: Uchazeči mohou Nabídku na výše uvedenou adresu zaslat nebo ji podat osobně ve všední dny od 9:00 do 14:00 hod., v poslední den Lhůty pro podání nabídek od 8:00 do 9:00 hodin na sekretariátu odboru rozvoje dopravy v kanceláři č. 237, a od 9:01 hod. do 9:30 hod. v místnosti č. 037.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 03. 06. 2015 09:30
Počátek běhu lhůt: 20. 01. 2015
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: