obsah
|
zápatí
Jihomoravský kraj
www.ezak.cz
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Komplexní dopracování dokumentace žádosti velkého projektu a získání souhlasu Evropské komise s jeho realizací
»
Oznámení o zahájení zadávacího řízení
navigace
|
zápatí
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Název formuláře
Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2018-013564
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:
[F2018-022084] F03: Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Směrnice 2014/24/EU
Oddíl I: Veřejný zadavatel
I.1) Název a adresa
1
(uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
I.2) Společné zadávání veřejných zakázek
Zakázka zahrnuje společné zadávání zakázek
V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:
Zakázku zadává centrální zadavatel
I.3) Komunikace
Zadávací dokumentace je neomezeným a přímým dálkovým přístupem, a to bezplatně na: (URL)
Zadávací dokumentace je dostupná přímo a zcela bez omezení či poplatků na: (URL)
Další informace lze získat
na výše uvedené adrese
na jiné adrese: (uveďte jinou adresu)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
elektronicky prostřednictvím: (URL)
na výše uvedenou adresu
na následující adrese: (uveďte jinou adresu)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Elektronická komunikace vyžaduje použití nástrojů a zařízení, které nejsou obecně k dispozici.
Neomezený a plný přímý přístup k těmto nástrojům a zařízením je možný bezplatně na: (URL)
I.4) Druh veřejného zadavatele
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán včetně jejich organizačních složek
Regionální či místní úřad/agentura
Celostátní či federální úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Regionální či místní orgán
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní organizace
Jiný druh:
I.5) Hlavní předmět činnosti
Služby pro širokou veřejnost
Bydlení a občanská vybavenost
Obrana
Sociální služby
Veřejný pořádek a bezpečnost
Rekreace, kultura a náboženství
Životní prostředí
Vzdělávání
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Jiné činnosti:
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejné zakázky je dopracování dokumentace k projektu „Pořízení nových železničních elektrických jednotek do majetku Jihomoravského kraje“ a schválení projektu ze strany Evropské komise. Práce spočívají ve zpracování, dopracování a konečné úpravě dokumentace žádosti o podporu včetně relevantních příloh pro posouzení velkého projektu. Součástí plnění veřejné zakázky jsou rovněž konzultace a komunikace související s dokumentací projektu se zástupci JASPERS a Evropské komise.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
ano
ne
nabídky mohou být předkládány pro
všechny položky
Maximální počet částí:
pouze jednu část
Nejvyšší počet částí, které mohou být zadány jednomu uchazeči:
Veřejný zadavatel si vyhrazuje právo zadávat zakázky kombinující níže uvedené části nebo skupiny částí:
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
(bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Sídlo zadavatele - Žerotínovo nám. 449/3, Brno
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je dopracování dokumentace k projektu „Pořízení nových železničních elektrických jednotek do majetku Jihomoravského kraje“ a schválení projektu ze strany Evropské komise. Práce spočívají ve zpracování, dopracování a konečné úpravě dokumentace žádosti o podporu včetně relevantních příloh pro posouzení velkého projektu. Součástí plnění veřejné zakázky jsou rovněž konzultace a komunikace související s dokumentací projektu se zástupci JASPERS a Evropské komise.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Níže uvedená kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
Cena není jediným kritériem zadání a všechna kritéria jsou uvedena pouze v zadávací dokumentaci
II.2.6) Předpokládaná hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
(kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet:
2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
Zadavatel si v souladu s ustanovením § 100 odst. 3 Zákona vyhrazuje možnost použít jednací řízení bez uveřejnění dle § 66 Zákona pro poskytnutí nových služeb vybraným dodavatelem. Nové služby budou spočívat zejména ve zpracování případných dalších podkladů, dokumentů a informací či dalších činnostech obdobných jaké jsou předmětem veřejné zakázky, které budou nezbytné pro schválení projektu Evropskou komisí. Zadavatel předpokládá zahájení jednacího řízení bez uveřejnění do 24 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy na realizaci veřejné zakázky.Předpokládaná hodnota vyhrazených změn činí 2 478 000,- Kč bez DPH.
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
Nabídky musí být podány ve formě elektronických katalogů nebo musí zahrnovat elektronický katalog
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace
III.1) Podmínky účasti
III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Zadavatel požaduje prokázání profesní způsobilosti uvedené v ustanovení § 77 odst. 1 a 2 písm. a) Zákona, jejíž splnění se prokazuje předložením: výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují; takovým dokladem se rozumí zejména výpis ze živnostenského rejstříku s předmětem podnikání „Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků“, či jeho ekvivalent.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace uvedené v ustanovení § 79 odst. 2 písm. b) Zákona. Splnění tohoto kritéria technické kvalifikace se prokazuje předložením seznamu významných služeb poskytnutých účastníkem za posledních 10 let před zahájením zadávacího řízení. V seznamu významných služeb bude uvedena cena a doba jejich poskytnutí, identifikace objednatele a kontaktní osoba objednatele pro možnost ověření. Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace uvedené v ustanovení § 79 odst. 2 písm. d) Zákona. Splnění tohoto kritéria technické kvalifikace se prokazuje doložením odborné kvalifikace vedoucího realizačního týmu.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2
Za významnou službu poskytnutou účastníkem se s ohledem na předmět veřejné zakázky považuje zpracování žádosti o podporu na velký projekt ve smyslu článku 100 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 (celkové způsobilé náklady projektu přesáhly částku 50 mil. EUR) jehož předmětem bylo pořízení kolejových vozidel, která byla předložena v rámci některého z operačních programů EU. Minimální finanční hodnota významné služby činila alespoň 3 000 000,- Kč bez DPH. Účastníci doloží v seznamu významných služeb poskytnutí alespoň 2 služeb. Vedoucí řešitelského týmu - alespoň 1 referenční projekt - zpracování žádosti o podporu na velký projekt ve smyslu článku 100 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 (celkové způsobilé náklady projektu přesáhly částku 50 mil. EUR) jehož předmětem bylo pořízení kolejových vozidel, která byla předložena v rámci některého z operačních programů EU.
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách
2
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám a hospodářským subjektům zaměřeným na sociální a profesní integraci postižených nebo znevýhodněných osob.
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programů chráněných zaměstnání
III.2) Podmínky vztahující se k zakázce
2
III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
(pouze pro zakázky na služby)
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky
Povinnost uvádět jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané zakázky.
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Popis
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Užší řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Jednací řízení s uveřejněním
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Soutěžní dialog
Inovační partnerství
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Rámcová smlouva s několika účastníky
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy:
2
Toto výběrové řízení spočívá ve zřízení dynamického nákupního systému
Dynamický nákupní systém může být použit dalšími zadavateli
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
Použití vícekolového řízení za účelem postupného snižování počtu řešení, o kterých se bude diskutovat, nebo o kterých se bude jednat
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
Veřejný zadavatel si vyhrazuje právo zadat zakázku na základě předběžných nabídek bez jednání
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Bude použita elektronická aukce
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách
ano
ne
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům
4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast:
1, 5
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Nabídky budou podávány výhradně v elektronické podobě, otevírání nabídek bude neveřejné.
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.1) Informace o opakování zakázek
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
2
VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech
Budou používány elektronické objednávky
Budou přijímány elektronické faktury
Bude použita elektronická platba
VI.3) Další informace:
2
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
26.04.2018
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
4
pokud jsou tyto informace známy
5
tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6
pokud jsou tyto informace již známy
20
místo váhy lze zadat význam
21
místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Jihomoravský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software