Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Změna lhůty pro podání nabídek



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zvýšení kvality návazné péče v Nemocnici Vyškov, příspěvkové organizaci – část 2
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu:  Dodávka nových zdravotnických přístrojů včetně montáže, uvedení dodaných zařízení do provozu, instalace a potřebné instruktáže k návodu k použití (dále také zboží).
 Pro samostatné části č. 1 a 2 provádění úplatného komplexního „full“ pozáručního servisu dodaných RTG zařízení a všech jejich dodaných součástí, včetně dodávek veškerých náhradních dílů (včetně vakuových a detekčních prvků) k opravám; provádění preventivních prohlídek (BTK), včetně vystavení protokolů dle požadavků zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů pokud jsou tyto kontroly výrobcem předepsány, po dobu 7 roků po skončení záruky za jakost dodaného zařízení.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 14.10.2019 10:00
Datum zahájení: 05.09.2019 06:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: