Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2020-001641
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2014/24/EU

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace
IČO: 2
00390780
Poštovní adresa:
U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
Obec:
Břeclav
Kód NUTS:
CZ064
PSČ:
69002
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Baťka
Tel.:
+420 519315115
E-mail:
batka@nembv.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.nembv.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/profile_display_260.html

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.krajbezkorupce.cz/profile_display_260.html
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/profile_display_260.html
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/profile_display_260.html

I.4) Druh veřejného zadavatele

I.5) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
„Nemocnice Břeclav - Přístrojové vybavení návazné péče“
II.1.2) Hlavní kód CPV:
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to kardiologický ultrazvuk, ultrazvuk pro vyšetřování s kontrastní látkou, laser, diagnostický ultrazvuk - ARO, operační stůl, endoskopická věž, anesteziologický přístroj, kryokauter, Ddagnostický ultrazvuk - CHIR, diagnostický ultrazvuk - GYN, monitor vitálních funkcí, defibrilátor, kombinovaná rázová vlna, systém pro funkční elektrickou stimulaci HK a DK, systém pro zpětnovazebný trénink přenosu váhy, koordinace, postury, terapeutický laser, sonda + robot. hlavice, urodynamický přístroj, přístroje pro RTG oddělení, elektrokoagulace, operační mikroskop, operační kamerový systém, lithotryptor. Předmětná veřejná zakázka rozdělena na 22 samostatných částí. Blíže viz zadávací dokumentace.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
33533886
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
1
Kardiologický ultrazvuk
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33124120
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu kardiologického ultrazvuku podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
2066116
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
2
Ultrazvuk pro vyšetřování s kontrastní látkou
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33124120
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu ultrazvuku pro vyšetřování s kontrastní látkou podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
2313224
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
3
Laser
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33169100
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu laseru podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1619009
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
4
Diagnostický ultrazvuk - ARO
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33124120
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu diagnostického ultrazvuku - ARO podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1238843
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
5
Operační stůl
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33192230
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 2 kusů operačních stolů podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
3304959
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
6
Endoskopická věž
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33168000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu endoskopické věže podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
4185950
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
7
Anesteziologický přístroj
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33172100
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 2 kusů anesteziologických přístrojů podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
2644628
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
8
Kryokauter
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33165000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu kryokauteru podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
590083
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
9
Diagnostický ultrazvuk - CHIR
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33124120
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu diagnostického ultrazvuku - CHIR podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1133884
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
10
Diagnostický ultrazvuk - GYN
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33124120
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu diagnostického ultrazvuku - GYN podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1075207
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
11
Monitor vitálních funkcí
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 5 kusů monitorů vitálních funkcí podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1239669
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
12
Defibrilátor
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33182100
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu defibrilátoru podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
250413
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
13
Kombinovaná rázová vlna
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu kombinované rázové vlny podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1286777
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
14
Systém pro funkční elektrickou stimulaci HK a DK
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu systému pro funkční elektrickou stimulaci HK a DK podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1637190
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
15
Systém pro zpětnovazebný trénink přenosu váhy, koordinace, postury
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu systému pro zpětnovazebný trénink přenosu váhy, koordinace, postury podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
264463
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
16
Terapeutický laser, sonda + robot. hlavice
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33128000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu terapeutického laseru, sondy + robot. hlavice podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
375207
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
17
Urodynamický přístroj
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33124110
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu urodynamického přístroje podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
297521
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
18
Přístroje pro RTG oddělení
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33111000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu přístrojů pro RTG oddělení podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
3701653
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
19
Elektrokoagulace
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu eletrokoagulace podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
623967
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
20
Operační mikroskop
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
38510000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu operačního mikroskopu podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1761983
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
21
Operační kamerový systém
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33100000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu operačního kamerového systému podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
1328099
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
22
Lithotryptor
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
33153000
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace, U Nemocnice 3066/1, 690 02 Břeclav
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku přístrojového vybavení, a to 1 kusu Llthotryptoru podle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 ZD.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
/ Váha: 1, 2, 20
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
595041
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
90
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
reg. č. CZ.06.2.56/0.0/0.0/16_043/0001566, IROP, prioritní osy 2, specifického cíle 2.3, výzvy č. 31 „Zvýšení kvality návazné péče“
II.2.14) Další informace:

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Prokázání základní způsobilosti, kterým dodavatel prohlašuje, že splňuje požadavky dané ust. § 74 zákona, kdy splnění předpokladu dle:
- ust. § 74 odst. 1 písm. a) ZZVZ prokazuje dodáním výpisu z Rejstříku trestů. V případě, že dodavatelem bude právnická osoba, tak prokazuje výpisem z evidence Rejstříku trestů právnické osoby a zároveň i všech fyzických osob, které jsou členem statutárního orgánu právnické osoby.
- ust. § 74 odst. 1 písm. b) ZZVZ prokazuje potvrzením příslušného finančního úřadu, které může ve vztahu ke spotřební dani nahradit písemným čestným prohlášením,
- ust. § 74 odst. 1 písm. c) ZZVZ prokazuje písemným čestným prohlášením,
- ust. § 74 odst. 1 písm. d) ZZVZ prokazuje potvrzením příslušné okresní správy sociálního zabezpečení, a
- ust. § 74 odst. 1 písm. e) ZZVZ prokazuje výpisem z obchodního rejstříku, či písemným čestným prohlášením v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán.
Všechny doklady prokazující základní způsobilost, musí být aktuální nejpozději 3 měsíce přede dnem zahájení zadávacího řízení a mohou být dodány zadavateli v nabídce v prosté kopii.
Pro prokázání profesní způsobilosti dodavatel v souladu s ust. § 77 zákona poskytuje zadavateli:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, v prosté kopii,
- oprávnění dodavatele podnikat v rozsahu odpovídajícím předmětu VZ, výpis z živnostenského rejstříku, ze kterého bude vyplývat oprávnění účastníka k podnikání v oboru živností:
• Výroba, obchod a služby neuvedené v příloze č. 1 až 3 živnostenského zákona (zákon č. 455/1991 Sb., v platném znění)
• Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení;
• Montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení.
Všechny doklady prokazující základní způsobilost, musí být aktuální nejpozději 3 měsíce přede dnem zahájení zadávacího řízení a mohou být dodány zadavateli v nabídce v prosté kopii.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
28.2.2020
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
14:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
31.7.2020
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
28.2.2020
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
15:00
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání nabídek podle § 109 zákona se uskuteční bez zbytečného odkladu po uplynutí lhůty pro podání nabídek. S ohledem na skutečnost, že zadavatel umožňuje podání nabídek pouze v elektronické podobě, otevírání nabídek se koná bez přítomnosti dodavatelů. Zadavatel zpřístupní účastníkům zadávacího řízení protokol o otevírání nabídek pomocí certifikovaného nástroje E-ZAK.

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz/
Fax.:
+420 542167111
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz/
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

14.01.2020
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
5 tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6 pokud jsou tyto informace již známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět