obsah
|
zápatí
Jihomoravský kraj
www.ezak.cz
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
SPŠ stavební Brno – výměna oken 3. etapa
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
navigace
|
zápatí
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
SPŠ stavební Brno – výměna oken 3. etapa
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby „SPŠ stavební Brno – výměna oken 3.etapa“ spočívající ve:
a) změně dokončené stavby na adrese Kudelova 1855/8, 662 51 Brno (dále jen „stavba“).
b) vypracování projektové dokumentace skutečného provedení stavby;
Předmět veřejné zakázky je podrobně specifikován ve výzvě a jejich přílohách.
Prohlídka místa plnění:
Zadavatel považuje za nezbytné provedení prohlídky místa plnění. Prohlídka místa plnění proběhne dne 16. 4. 2020 v 10:00 hod. Sraz účastníků prohlídky místa plnění bude před hlavním vchodem do budovy Střední průmyslové školy stavební Brno, příspěvkové organizace, Kudelova 1855/8, 662 51 Brno. Vzhledem k vyvíjející se situaci v ČR a v souladu s preventivními opatřeními v souvislosti s koronavirem může být organizace prohlídky upřesněna dle nahlášeného počtu účastníků. V případě zájmu o prohlídku je nutné se nahlásit přes systém E-ZAK nebo emailem na hobza@spsstavbrno.cz nejpozději do 14. 4. 2020 do 10:00 hod.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
12.05.2020 10:00
Datum zahájení:
23.03.2020 19:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Jihomoravský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software