Formulář CZ02 - Oznámení o zahájení podlimitního zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o zahájení podlimitního zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl JMK 167144/2020
ID ve SpSl KUJMXOPHL0NQ
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2021-001810


Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa

Název:
Jihomoravský kraj
IČO:
70888337
Ulice a číslo popisné:
Žerotínovo nám. 449/3
Obec:
Brno
Kód NUTS:
CZ064
PSČ:
601 82
Stát:
CZ
Kontaktní osoba:
Mgr. Barbora Votoupalová
Tel.:
+420 541651454
E-mail:
votoupalova.barbora@jmk.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.kr-jihomoravsky.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/profile_display_2.html

I.2) Komunikace

Zadávací dokumentace (nebo její textová část) je neomezeným a přímým dálkovým přístupem, a to bezplatně na: (URL)
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/vz00021420
Zaslání neuveřejněné části zadávací dokumentace lze požadovat na adrese:
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/vz00021420

Oddíl II: Předmět zakázky

II.1) Popis

II.1.1) Název:
Výměna oken v budově Žerotínovo náměstí 3, Brno a rekonstrukce světlíků na střeše budovy Žerotínovo náměstí 3, Brno
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
Hlavní kód CPV:
45000000
Kód NUTS:
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Brno, Jihomoravský kraj
II.1.3) Stručný popis:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby spočívající v udržovacích pracích na budově na adrese Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno. Předmětem veřejné zakázky je:
- výměna, oprava nebo repasování stávajících okenních výplní a oprava tří střešních světlíků;
- vypracování výrobní dokumentace nových oken a světlíků a výroba a dodání prototypů oken v souladu s výrobní dokumentací pro účely posouzení ze strany NPÚ Brno, OPP MMB a zástupců investora;
- vypracování dokumentace skutečného provedení stavby;
- provádění servisu a údržby nových dřevěných oken dodaných v rámci zhotovení stavby.
II.1.4) Informace o variantách
II.1.5) Informace o vyhrazené veřejné zakázce
II.1.6) Informace o rámcové dohodě nebo dynamickém nákupním systému
II.1.7) Informace o rámcové dohodě
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové dohody:
II.1.8) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
(Pokud ano) uveďte registrační číslo projektu:
CZ.05.5.18/0.0/0.0/19_121/0012056

II.2) Rozsah veřejné zakázky

II.2.1) Celková předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH:
55700000

II.3) Časový rámec

II.3.1) Doba trvání zakázky, rámcové dohody či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
84
 
nebo
 
Doba trvání ve dnech:
(ode dne uzavření smlouvy)
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
V případě rámcových dohod – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:

II.4) Informace o částech

II.4.1) Dělení na části
Zakázka je rozdělena na části
Nabídky mohou být předkládány pro
 
Nejvyšší počet částí, které mohou být zadány jednomu dodavateli:
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávat zakázky kombinující níže uvedené části nebo skupiny částí:

II.5) Popis části

 (Oddíl prosím opakujte, kolikrát je třeba)
II.5.1) Název části:
Část zakázky č.:
II.5.2) Popis části zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
II.5.3) Dodatečné CPV a NUTS kódy
Hlavní kód CPV:
Kód NUTS:
II.5.4) Předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH:
II.5.5) Údaj o době trvání nebo datu zahájení / dokončení
(jsou-li odlišné pro jednotlivé části)
Doba trvání v měsících:
 
nebo
 
Doba trvání ve dnech:
(ode dne uzavření smlouvy)
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
II.5.6) Údaj o hodnotících kritériích
(jsou-li odlišná pro jednotlivé části)
 
 
 
 
(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
 
Kritérium:
Váha:
 
Další informace o hodnotících kritériích:
II.5.7) Údaj o lhůtě pro doručení nabídky nebo žádosti o účast
(je-li odlišná pro jednotlivé části)
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
II.5.8) Údaj o podmínkách pro otevírání nabídek
(jsou–li odlišné pro jednotlivé části)
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
Místo:
Informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

Oddíl III: Řízení

III.1) Popis

III.1.1) Druh řízení
III.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k účasti v zadávacím řízení
(v případě jednacího řízení s uveřejněním nebo řízení se soutěžním dialogem)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo Předpokládaný minimální počet:
/
Maximální počet:

III.2) Hodnotící kritéria

III.2.1) Hodnotící kritéria
 
(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
 
Kritérium:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH
Váha:
65
 
Kritérium:
Kvalita realizace veřejné zakázky
Váha:
35
 
Další informace o hodnotících kritériích:
Kritérium Kvalita realizace veřejné zakázky se skládá z těchto podkritérií:
- Využití odpadu z demontáže - maximální počet bodů získaných za podkritérium je 15
- Minimalizace dopadů stavebních prací na okolí - maximální počet bodů získaných za podkritérium je 10
- Využití druhotných surovin při realizaci stavby - maximální počet bodů získaných za podkritérium je 10
Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci.
III.2.2) Informace o elektronické aukci
(podrobné informace o elektronické aukci jsou uvedeny v zadávací dokumentaci)

III.3) Administrativní informace

III.3.1) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádosti o účast
Datum:
22.02.2021
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
10:00
(hh:mm)
III.3.2) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast:
III.3.4) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
22.02.2021
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
10:00
(hh:mm)
Místo:
sídlo zadavatele
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání nabídek je neveřejné a proběhne ve dvou fázích (tzv. dvouobálková metoda).
Zadavatel nebude mít po otevření nabídek přístup k nabídkovým cenám (cenová část nabídky). Zadavatel nejprve provede vyhodnocení kritéria Kvalita realizace veřejné zakázky, seznámí s jeho výsledkem účastníky a teprve následně zpřístupní nabídkové ceny (cenová část nabídky) a dokončí proces hodnocení nabídek.

Oddíl V: Doplňující informace

V.1) Další informace:

Doba trvání zakázky je 84 měsíců, přičemž:
- doba trvání provádění stavby je 24 měsíců
- doba trvání provádění servisu a údržby nových dřevěných oken je od předání a převzetí první dílčí části stavby s novými dřevěnými okny až do uplynutí 60 měsíců od předání a převzetí dokončené stavby

Bude využita tzv. dvouobálková metoda, přičemž cenová část nabídky se podává odděleně od ostatních částí nabídky, a to prostřednictvím příslušné funkcionality elektronického nástroje E-ZAK.

V.2) Datum odeslání tohoto oznámení:

14.01.2021