Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka kontrastních látek pro RTG
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Název veřejné zakázky: „Dodávka kontrastních látek pro RTG“
Místo plnění: Nemocnice Ivančice, příspěvková organizace, lékárna.
Délka trvání smluvního vztahu: 12 měsíců
Výběrové řízení proběhne e-aukcí v sw Proebiz.
Lhůta pro podání žádosti o účast: od 14.10.2013 nejpozději do 31.10.2013 včetně.
Profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč výpisem z obchodního rejstříku, dokladem o oprávnění k podnikání a rozhodnutím SÚKL o povolení k distribuci (výrobě) léčivých přípravků.
Další informace lze získat: Mgr. Hana Chytková, tel. 546 439 439 chytkova@nspiv.cz
Kontaktní místo k zaslání žádostí o účast: Bc. Zdeněk Morávek, tel: 546 439 419 moravek@nspiv.cz.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Široká 16
664 95 Ivančice
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 14. 11. 2013 09:00
Počátek běhu lhůt: 14. 10. 2013
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: