Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Elektronické odbavování cestujících – fáze 1: Modernizace odbavovacích zařízení v regionálních autobusech
Odesílatel Květoslav Havlík
Organizace odesílatele KORDIS JMK, a.s. [IČO: 26298465]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.01.2018 16:16:14
Předmět Změna zadávací dokumentace

Vážení dodavatelé,

dovolujeme si Vás informovat, že zadavatel, společnost KORDIS JMK, a.s., IČ: 262 98 465, se sídlem Nové Sady 946/30, Staré Brno, 602 00 Brno, s ohledem na námitky jednoho z potenciálních zájemců o plnění veřejné zakázky „Elektronické odbavování cestujících – fáze 1: Modernizace odbavovacích zařízení v regionálních autobusech“ obdržené dne 26. 1. 2018, tedy jeden pracovní den před koncem lhůty pro podání nabídek rozhodl o tom, že přiměřeně prodlouží lhůtu pro podání nabídek, a to do středy 14. 2.2018 do 9:45 hod.

Rozhodnutí o prodloužení lhůty pro podání nabídek, jakož i rozhodnutí o související změně zadávací dokumentace naleznete v příloze. Změna ZD bude v souladu s příslušnými právními předpisy provedena uveřejněním opravného oznámení o zakázce do Věstníku veřejných zakázek (opravné oznámení již bylo odesláno).


Přílohy
- Rozhodnutí o prodloužení lhůty.pdf (80.38 KB)