Zadávací řízení | Parní sterilizátor |
---|---|
Odesílatel | Rudolf Slovenský |
Organizace odesílatele | Nemocnice Břeclav, příspěvková organizace [IČO: 00390780] |
Příjemce | Všichni (včetně veřejnosti) |
Datum | 28.12.2021 13:23:52 |
Předmět | Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace |
K dotazu sdělujeme, že v souladu s článkem IV. kupní smlouvy trváme na požadavku řešit případnou vadu výrobku bez zbytečného odkladu a práce na odstranění vady zahájit do 24 hodin. Zadavatel vzhledem k povaze zařízení nepředpokládá vadu celku, ale případně pouze některé části, s ohledem na to stanovil lhůtu k zahájení prací na odstranění vady v délce 24 hodin. V případě, že by porucha či vada na zboží nebyla do 24 hodin odstraněna, trvá |
|
Přílohy |
|
Vysvětlení zadávací dokumentace_27122021-sign.pdf (222.80 KB) |
Datum | 23.12.2021 10:40:43 |
---|---|
Předmět | Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace |
Dobrý den, zadavatel požaduje v kupní smlouvě, v článku Kvalita a odpovědnost za vady, odstavec 6: "V případě poruchy na zboží se prodávající zavazuje zajistit pro Kupujícího náhradní zboží v odpovídající kvalitě, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 24 hodin od okamžiku oznámení poruchy či vady zboží." |