Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Ostraha areálu Nemocnice Znojmo
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této zakázky je výkon činností v oblasti zajištění ostrahy areálu Nemocnice Znojmo (dále jen NZ) na dobu neurčitou.
Činnost bude zahrnovat:
• Ostrahu areálu – kontrola vjezdu a výjezdu vozidel, dodržování režimu na veřejném parkovišti NZ, zamykání a odemykání objektu NZ, kontrola kouření, pořádku, oplocení aj. majetku, spolupráce s pracovníkem velínu NZ.
• Doprovod pracovníka NZ při výběru a uložení hotovosti – převoz do banky, výběr automatů a odvod tržeb – lékárna, jídelna, prodejna potravin.
Každodenní činnost bude vykonávána 16 hodin denně, včetně sobot, nedělí a svátků. Začátek bude v 4.45 hod a konec ve 21.45 hodin.
Ve všední den bude 13 hodin vykonávána činnost ostrahy areálu a 3 hodiny doprovod při manipulací s hotovostí. V sobotu, neděli a ve svátek bude celých 16 hodin vykonávána činnost ostrahy areálu. Přesný rozpis činnosti bude přizpůsoben potřebám nemocnice a bude přílohou smlouvy.
Dodavatel v rámci plnění předmětu smlouvy nainstaluje svými prostředky a na své náklady čipový systém pro kontrolu dodržování harmonogramu obchůzek svých zaměstnanců vykonávajících fyzickou ostrahu areálu objednatele. Zadavatel předpokládá rozsah kontrolních bodů obchůzek do počtu 40. Rozmístění kontrolních bodů systému bude dohodnuto se zástupcem objednatele. K datům uloženým v tomto systému zajistí dodavatel přístup zástupci objednatele. Přístup k datům požaduje objednatel nejpozději následující kalendářní den. Systém umožní uložení dat v elektronické podobě na úložiště objednatele ve formátu běžně čitelném v rámci kancelářských sw, například formát .pdf.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz/profile_display_111.html)
Kontakt: VIA Consult a.s., Náměstí Svobody 527, 739 61 Třinec, IČO: 25084275.
Korespondenční adresa pobočky: VIA Consult a.s., Kopečná 12, 602 00 Brno.
tel.: 605 201 154, e-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 16.04.2021 09:00
Datum zahájení: 19.02.2021 15:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: