Veřejná zakázka: VZ 05_2017 Systém poskytování časné defibrilace v JmK

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 12626
Systémové číslo: P17V00002657
Evidenční číslo zadavatele: 05_2017
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 25.11.2017
Nabídku podat do: 13.12.2017 14:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: VZ 05_2017 Systém poskytování časné defibrilace v JmK
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
2.1. Předmětem veřejné zakázky je dodávka sytému poskytování časné defibrilace, jehož obsahem je
• automatizovaný externí defibrilátor (dále jen „AED“) včetně SW pro stahování dat a technickým zajištěním přenosu dat v počtu 30 ks,
• pomůcka pro vyhodnocování kvality resuscitace (dále jen „pomůcka pro zpětnou vazbu“) v počtu 13 ks,
• software (dále jen „SW“) pro vyhodnocení dat z AED a z pomůcky pro zpětnou vazbu v počtu 2 ks,
• tréninkové AED (dále jen „trenažér“) v počtu 13 ks

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 253 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 00346292
  • Poštovní adresa:
    Kamenice 798/1d
    625 00 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 235934

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Kamenice 798/1d
625 00 Brno

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva.pdf 5.70 MB
Příloha č. 1 výzvy Specifikace předmětu plnění Dokument MS Word P1 Specifikace předmětu plnění.docx 46.22 KB
Příloha č. 2 výzvy Návrh kupní smlouvy Dokument MS Word P2 Návrh smlouvy.doc 233.50 KB
Příloha č. 1 kupní smlouvy Specifikace Dokument MS Word P1 Specifikace předmětu plnění.docx 46.22 KB
Příloha č. 3 výzvy Vzor čestného prohlášení Dokument MS Word P3_VČP.docx 44.66 KB
Příloha č. 4 výzvy Krycí list Dokument MS Word P4 KL.docx 41.15 KB
Příloha č. 5 výzvy Odůvodnění požadavku na kompatibilitu Dokument MS Word P5 Odůvodnění.docx 39.65 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF RoVD.pdf 576.35 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF OoVD.pdf 1.15 MB
Zpráva o hodnocení nabídek Příloha č. 1 Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF ZoHN.pdf 1.08 MB
Výsledek posouzení splnění podmínek účasti vybraného dodavatele Příloha č. 2 Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF VPSP.pdf 1.12 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF PZZ.pdf 1.84 MB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva Dokument PDF 2018001015-Medsol- KS_rdg.pdf 3.18 MB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Medsol s.r.o. 24201596 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 20.02.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Medsol s.r.o. 24201596 Česká republika 2 231 500,00 2 700 115,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 09.03.2018
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2018 2 231 500,00 2 700 115,00