Veřejná zakázka: MODERNIZACE ODBAVOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH V IDS JMK - ELEKTRONICKÉ ODBAVOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 1215
Systémové číslo: P13V00000543
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 354676
Počátek běhu lhůt: 24.06.2013
Nabídku podat do: 20.09.2013 13:00
Datum zrušení: 24.02.2015

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: MODERNIZACE ODBAVOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH V IDS JMK - ELEKTRONICKÉ ODBAVOVÁNÍ CESTUJÍCÍCH
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je vytvoření a implementace systému elektronického odbavování cestujících, tedy soubor dodávek, služeb a prací nezbytných k jeho realizaci. Součástí předmětu plnění této veřejné zakázky je zejména:
a) vytvoření webového portálu E – SHOP,
b) dodávka aplikace umožňující clearing operací na kartách a management zařízení v systému,
c) dodávka revizorských čteček,
d) vytvoření aplikace a dodání potřebného HW umožňujícího management SAM modulů a správu klíčů,
e) dodávka síťové a desktopové aplikace sloužící jako jednoduchý systém pro sledování docházky prostřednictvím čipových karet,
f) dodávka systému zajišťujícího vzájemné uznávání karet (interoperabilitu) používaných v Moravskoslezském kraji a Jihomoravském kraji včetně veškerých souvisejících činností (e-shop, clearing, předávání dat, úpravy SW systémů používaných v Moravskoslezském kraji) a vzájemné uznávání a clearing s jinými kartovými systémy,
g) dodávka a zprovoznění systému, který zajistí synchronizaci a zálohování veškerých dat mezi všemi využitými datovými úložišti včetně automatického sledování, hlídání funkčnosti a upozorňování pracovníků zadavatele (email, SMS) s možností automatické obnovy dat v případě problémů,
h) poskytování záruky dle podmínek dále stanovených,
i) dodávka veškerého potřebného hardware, počítačového vybavení a software včetně licencí pro volné užití v rámci IDS JMK a smluvních partnerů zadavatele, dodávka a úprava přístrojů, automatů apod., zabezpečení potisku karet, instalace a nastavení všech systémů, dodávka či vytvoření ostatních souvisejících systémů, včetně systémů zajišťujících bezpečnost a ochranu osobních údajů, komunikaci s účetními a bankovními systémy (automatické nastavování příkazů k inkasu, vyčítání dat z bankovního účtu o obdržených platbách a jejich přiřazování k zákaznickým účtům apod.), výrobci a distributory karet, a poskytování záruky a odstraňování jakýchkoliv vad, a to tak, aby byla zajištěna plná funkčnost díla.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 59 080 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: KORDIS JMK, a.s.
  • IČO: 26298465
  • Poštovní adresa:
    Nové sady 946/30
    602 00 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60057915

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o., Veveří 3163/111, Brno, PSČ 616 00

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků