Veřejná zakázka: DNS 18 - Dodávka kancelářského papíru s náhradním plněním

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 31861
Systémové číslo: P23V00001896
Evidenční číslo zadavatele: VZ/2023/050
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářského papíru 2021 - 2023
Kategorie DNS: 2. Dodávka kancelářského papíru s požadavkem na poskytování náhradního plnění
Datum zahájení: 15.06.2023
Nabídku podat do: 27.06.2023 10:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: DNS 18 - Dodávka kancelářského papíru s náhradním plněním
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářského papíru s požadavkem na poskytnutí náhradního plnění .
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je uvedeno v přílohách č. 1 až 5 výzvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 357 435 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
  • IČO: 28353242
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo náměstí 449/3
    60200 Brno

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Papír určený k tisku 30197630-1
Xerografický papír 30197644-2

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky v DNS Dokument PDF DNS_18_Papir_sNP_00_Vyzva_2306 15_sign.pdf 340.85 KB
Příloha č. 1 Seznam pověřujících zadavatelů Dokument PDF DNS_18_Papir_sNP_p01_Seznam_Za davatelu.pdf 324.33 KB
Příloha č. 2 Předloha smlouvy Dokument MS Word DNS_18_Papir_sNP_p02_Predloha_ smlouvy.docx 73.02 KB
Příloha č. 3 Specifikace předmětu plnění Dokument MS Excel DNS_18_Papir_sNP_p03_Specifika ce.xlsx 134.76 KB
Příloha č. 4 Zpracování ceny plnění Dokument MS Excel DNS_18_Papir_sNP_p04_Kalkulace _ceny.xlsx 134.89 KB
Příloha č. 5 Předloha čestného prohlášení o akceptaci smlouvy a splnění dalších podmínek Dokument MS Word DNS_18_Papir_sNP_p05_CP.docx 24.65 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 
Žádné dokumenty k zobrazení.

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL uveřejnění smlouvy v registru smluv https://smlouvy.gov.cz/smlouva/25165819
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.krajbezkorupce.cz/vz00031861

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 14.07.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
SMERO, spol. s r.o. 25527886 Česká republika 307 566,00 372 154,86

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 29.09.2023
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 263 784,00 296 199,18