DBID: 38139
Systémové číslo: P24V00003942 Evidenční číslo zadavatele: VZ/2024/122 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávky drogistického zboží 2024-2031
Kategorie DNS: 1. I. Dodávka drogistického zboží bez požadavku na poskytování náhradního plnění
Datum zahájení:
12.11.2024
Nabídku podat do:
25.11.2024 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: DNS 04 – Rámcová dohoda na dodávky drogistického papírového zboží
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem řízení k uzavření rámcové dohody v DNS je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi centrálním zadavatelem, která je k tomu pověřen jednotlivými pověřujícími zadavateli a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky drogistického (hygienického) papírového zboží po celou dobu trvání rámcové dohody, a to od nabytí účinnosti rámcové dohody do 31. 3. 2025, tj. přibližně na dobu 4 měsíců, nebo do vyčerpání finančního rámce 4 000 000 Kč bez DPH, podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Postup pro zadávání jednotlivých veřejných zakázek na základě rámcové dohody je vymezen v Příloze č. 2 Zadávací dokumentace – Předloha rámcové dohody.
Dodávky budou realizovány na základě objednávek podle aktuálních potřeb pověřujících zadavatelů, specifikovaných v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
1 580 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihomoravský kraj
Zadavatel
Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
IČO: 28353242
Poštovní adresa: Žerotínovo náměstí 449/3
60200 Brno
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)