Stručný popis předmětu:
Předmětem Část 2 – Dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení (dále jako „Část 2 zadávacího řízení“ nebo „Část 2“)je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi centrálním zadavatelem, který je k tomu pověřen jednotlivými pověřujícími zadavateli (viz odst. 1.2 zadávací dokumentace) a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky po celou dobu trvání rámcové dohody, tj. na dobu 2 let, od 1. 1. 2026 do 31. 12. 2027, nebo do vyčerpání finančního rámce 8 000 000,- Kč bez DPH určeného pro tuto část zadávacího řízení, podle toho, která ze skutečností nastane dříve.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody v rámci Části 2 zadávacího řízení budou průběžné dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení (dále jen „alternativní spotřební materiál“) pro jednotlivé pověřující zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých pověřujících zadavatelů.