Veřejná zakázka: Část 2 - Dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení

Informace o části veřejné zakázky

fáze zadávacího řízení Probíhá hlavní řízení
Probíhá fáze dle hlavního zadávacího řízení
DBID: 41857
Jedná se o část veřejné zakázky: Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení 2026 - 2027

Název a popis předmětu

  • Název: Část 2 - Dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem Část 2 – Dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení (dále jako „Část 2 zadávacího řízení“ nebo „Část 2“)je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi centrálním zadavatelem, který je k tomu pověřen jednotlivými pověřujícími zadavateli (viz odst. 1.2 zadávací dokumentace) a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky po celou dobu trvání rámcové dohody, tj. na dobu 2 let, od 1. 1. 2026 do 31. 12. 2027, nebo do vyčerpání finančního rámce 8 000 000,- Kč bez DPH určeného pro tuto část zadávacího řízení, podle toho, která ze skutečností nastane dříve.

Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody v rámci Části 2 zadávacího řízení budou průběžné dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení (dále jen „alternativní spotřební materiál“) pro jednotlivé pověřující zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých pověřujících zadavatelů.


Předpokládaná hodnota

  • 1 890 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Položky předmětu (CPV)

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy