Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Úklidové služby po potřeby Habrovanského zámku p.o. (Dále jen Zámek)
Odesílatel Václav Hruška
Organizace odesílatele Habrovanský zámek, příspěvková organizace [IČO: 70921245]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 22.05.2018 12:36:27
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Doplnění a vysvětlení dokumentace


Přílohy
- Doplnění a vysvětlení dokumentace.docx (12.32 KB)
- Doplnění a vysvětlení dokumentace.docx (12.32 KB)

Původní zpráva

Datum 17.05.2018 12:20:42
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
dovolujeme si požádat o vysvětlení dokumentace.
- za jaké období má být uvedena nabídková cena v příloze č. 1?
- v zadávací dokumentaci je zmíněn závazný návrh smlouvy, ale na profilu není jakou součást dokumentace, bude k dispozici?
- zadavatel si vyhrazuje podmínku, že vybraný účastník zaměstná stávající zaměstnance úklidu, potřebovali bychom znát podmínky převzetí, především mzdové podmínky a také počet zaměstnanců, které bychom přebírali,
- provádí se hygienický servis (viz Pracovní plán úklidu Habrovanského zámku), znamená to pouze doplňovat hygienické prostředky ze zásob zadavatele nebo budeme dodávat hygienické prostředky? pokud bychom měli hygienické prostředky dodávat a mají být součástí nabídkové ceny, potřebovali bychom znát předpokládanou spotřebu za určité období, např. za rok
děkuji za odpovědi