Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: 2023 Bezpečnost IS – SOFTWARE KYBERBEZPEČNOST

Informace o dokumentu

Název: Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1
Popis:
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 03.06.2024 18:04:48

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument PDF Dodatečná informace č.1.pdf
Velikost: 442.39 KB
Aktuální verze souboru: 03.06.2024 18:04:48
Otisk MD5: 802b86d34fd49c321fcb87628f9cda03
Otisk SHA256: 74d15dc9a29b98686308655e94201aa48d4e9cb1c42f3fe5a4c1dfc306e7e132

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 03.06.2024 18:04:48 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dotaz:

Dobrý den, V zadávací dokumentaci uvádíte, že návrh licenční smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, kdy dodavatel je povinen použít znění smlouvy uvedené v příloze č. 3 této zadávací dokumentace. V příloze č.3 je pouze technická specifikace.
Můžete prosím zveřejnit soubor s návrhem licenční smlouvy?


Odpověď zadavatele:

Dobrý den. Omlouváme se za zmatečné ustanovení v ZD. Licenční smlouva jako taková není přílohou ZD. Účastník v rámci smluvního závazku postupuje v souladu s čl. 17 ZD, která stanoví že:

Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky v podobě klíčových obchodních podmínek. Účastník předloží návrh smlouvy, do které implementuje veškeré obchodní podmínky definované níže a takto doplněné obchodní podmínky (popřípadě doplněné jinými přílohami požadovanými podmínkami zadávacího řízení) předloží v nabídce jako návrh smlouvy na veřejnou zakázku. Obchodní podmínky specifikované jsou pro všechny účastníky veřejné zakázky závazné.

Minimální obchodní podmínky:
• program musí splňovat funkčnosti popsané v příloze
• v případě SaaS řešení budou data uložena v EU
• úvodní instalace, nastavení dle požadavků objednatele a školení bude v ceně produktu (minimum jeden den u objednatele)
• pravidelné proškolení uživatelů min. po 2 letech užívání SW
• součástí smlouvy bude servisní smlouva (maintenance) na 5 let
• součástí servisní smlouvy bude přesně specifikovaný technický servis a podpora (hotline; volné hodiny) a pravidelné automatické bezplatné aktualizace na aktuální verzi software včetně dodání změnového listu
• záruka, že program bude zdarma včas upraven podle změn/platné legislativy ČR/EU,
• záruka, že program bude podporován po dobu platnosti servisní smlouvy
• pokuty v případě porušení podmínek ve výši 0,02% za každé jednotlivé a výše uvedené porušení
• Součástí plnění je i zaškolení obsluhy a účast na zkušebním provozu, konzultace a podpora/aktualizace na 5 let.
• Závady bude hlásit definovaná skupina oprávněných pracovníků a může být podle potřeb po dobu trvání smluvního vztahu kdykoliv aktualizována.
• Dodavatel pro účely hlášení závad poskytne jedno telefonní číslo, jednu e-mailovou adresu a jedno faxové číslo. Všechny tyto komunikační prostředky budou platné nonstop 365 dnů v roce.
zadávací dokumentace - Dodatečná informace č.1.pdf 442.39 KB