Název: | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 |
---|---|
Popis: | |
Uveřejnění dokumentu na Profilu: | 03.06.2024 18:04:48 |
Jméno souboru: | Dodatečná informace č.1.pdf |
---|---|
Velikost: | 442.39 KB |
Aktuální verze souboru: | 03.06.2024 18:04:48 |
Otisk MD5: | 802b86d34fd49c321fcb87628f9cda03 |
Otisk SHA256: | 74d15dc9a29b98686308655e94201aa48d4e9cb1c42f3fe5a4c1dfc306e7e132 |
Datum | Název | Popis | Typ dokumentu | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|---|---|
03.06.2024 18:04:48 | Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 |
Dotaz: Dobrý den, V zadávací dokumentaci uvádíte, že návrh licenční smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, kdy dodavatel je povinen použít znění smlouvy uvedené v příloze č. 3 této zadávací dokumentace. V příloze č.3 je pouze technická specifikace. Můžete prosím zveřejnit soubor s návrhem licenční smlouvy? Odpověď zadavatele: Dobrý den. Omlouváme se za zmatečné ustanovení v ZD. Licenční smlouva jako taková není přílohou ZD. Účastník v rámci smluvního závazku postupuje v souladu s čl. 17 ZD, která stanoví že: Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky v podobě klíčových obchodních podmínek. Účastník předloží návrh smlouvy, do které implementuje veškeré obchodní podmínky definované níže a takto doplněné obchodní podmínky (popřípadě doplněné jinými přílohami požadovanými podmínkami zadávacího řízení) předloží v nabídce jako návrh smlouvy na veřejnou zakázku. Obchodní podmínky specifikované jsou pro všechny účastníky veřejné zakázky závazné. Minimální obchodní podmínky: • program musí splňovat funkčnosti popsané v příloze • v případě SaaS řešení budou data uložena v EU • úvodní instalace, nastavení dle požadavků objednatele a školení bude v ceně produktu (minimum jeden den u objednatele) • pravidelné proškolení uživatelů min. po 2 letech užívání SW • součástí smlouvy bude servisní smlouva (maintenance) na 5 let • součástí servisní smlouvy bude přesně specifikovaný technický servis a podpora (hotline; volné hodiny) a pravidelné automatické bezplatné aktualizace na aktuální verzi software včetně dodání změnového listu • záruka, že program bude zdarma včas upraven podle změn/platné legislativy ČR/EU, • záruka, že program bude podporován po dobu platnosti servisní smlouvy • pokuty v případě porušení podmínek ve výši 0,02% za každé jednotlivé a výše uvedené porušení • Součástí plnění je i zaškolení obsluhy a účast na zkušebním provozu, konzultace a podpora/aktualizace na 5 let. • Závady bude hlásit definovaná skupina oprávněných pracovníků a může být podle potřeb po dobu trvání smluvního vztahu kdykoliv aktualizována. • Dodavatel pro účely hlášení závad poskytne jedno telefonní číslo, jednu e-mailovou adresu a jedno faxové číslo. Všechny tyto komunikační prostředky budou platné nonstop 365 dnů v roce. |
zadávací dokumentace | Dodatečná informace č.1.pdf | 442.39 KB |