Veřejná zakázka: Výkon činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi stavby „Zhotovení stavby pro komunitní bydlení – Svitávka“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 16228
Systémové číslo: P19V00000051
Evidenční číslo zadavatele: 206450
Spisová značka: S - JMK 2798/2019 OINV
Datum zahájení: 07.01.2019
Nabídku podat do: 18.01.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výkon činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi stavby „Zhotovení stavby pro komunitní bydlení – Svitávka“
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výkon činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi stavby „Zhotovení stavby pro komunitní bydlení – Svitávka“ dle zákona č. 309/2006 Sb.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 250 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Jihomoravský kraj
  • IČO: 70888337
  • Poštovní adresa:
    Žerotínovo nám. 3
    601 82 Brno
  • Název odboru: Odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 206450

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby Výkon činnosti koordinátora BOZP na staveništi stavby „Zhotovení stavby pro komunitní bydlení – Svitávka“ Dokument PDF výzva k podání nabídky BOZP_Svitavka_(3273741)_001.pd f 302.15 KB
Formulář nabídky příloha č. 1 výzvy k podání nabídky Dokument MS Word Formulář nabídky.docx 21.32 KB
Obchodní podmínky příloha č. 2 výzvy k podání nabídky Dokument MS Word Obchodní podmínky.docx 51.79 KB
Projektová dokumentace část I. Archiv ZIP DSP_Paprsek I.zip 369.04 KB
Projektová dokumentace část II. Archiv ZIP DSP_Paprsek II.zip 1.14 MB
Projektová dokumenatce část III. Archiv ZIP DSP_Paprsek III.zip 44.62 MB
Projektová dokumenatce část IV. Archiv ZIP DSP_Paprsek IV.zip 22.90 MB
SO01 výpis prvků aktualizace Dokument PDF SO01 Výpis prvků aktualizace.pdf 2.24 MB
SO02 výpis prvků aktualizace Dokument PDF SO02 Výpis prvků aktualizace.pdf 2.46 MB
SO05 výpis prvků aktualizace Dokument PDF SO05 Výpis prvků aktualizace.pdf 151.93 KB
soupis prací a výkaz výměr aktualizovaný výkaz výměr Dokument MS Excel výkaz výměr aktualizace 11_2018.xlsx 1.73 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
07.01.2019 18:33 výzva Lenka Ingrová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků