Veřejná zakázka: Nákup vybavení odborných učeben v rámci projektu PolyGram

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 14757
Systémové číslo: P18V00001775
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 17.07.2018
Nabídku podat do: 06.08.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup vybavení odborných učeben v rámci projektu PolyGram
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka vybavení SOŠ a SOU Hustopeče. Konkrétně se jedná o dodávku nábytku a IT vybavení dle specifikace uvedené v soupisu poptávaného vybavení, viz příloha ZD č. 2 (Nábytek) a příloha ZD č. 3 (IT vybavení).

Zakázka je rozdělena na dílčí části:
Dílčí část A) Vybavení nábytkem
Dílčí část B) IT vybavení

Nabídky se podávají na každou dílčí část samostatně. Tzn., pokud účastník chce podat nabídku na dvě dílčí části (A,B), musí předložit na každou dílčí část samostatnou nabídku.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 297 520 Kč bez DPH
    Dílčí část A) 842975,- Kč bez DPH,
    Dílčí část B) 454545,- Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Střední škola polytechnická Hustopeče, příspěvková organizace
  • IČO: 16355474
  • Poštovní adresa:
    Masarykovo nám. 136/1
    69301 Hustopeče
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 221013

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
First International Company s.r.o., Sv. Čecha 63, 566 01 Vysoké Mýto

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy