Veřejná zakázka: Část 2 - Dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení

Informace o části veřejné zakázky

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 23289
Jedná se o část veřejné zakázky: Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení 2021 - 2023

Název a popis předmětu

  • Název: Část 2 - Dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem Části 2 zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi centrálním zadavatelem, který je k tomu pověřen jednotlivými pověřujícími zadavateli a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány objednávky na dodávky.
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci Části 2 zadávacího řízení budou průběžné dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení pro jednotlivé pověřující zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých pověřujících zadavatelů.


Předpokládaná hodnota

  • 2 040 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Položky předmětu

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky