DBID: 23286
Systémové číslo: P21V00001114 Evidenční číslo zadavatele: VZ/2021/023 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2021-027213
Datum zahájení:
26.07.2021
Nabídku podat do:
26.08.2021 14:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení 2021 - 2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi centrálním zadavatelem, který je k tomu pověřen jednotlivými pověřujícími zadavateli a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány objednávky na dodávky, jejichž předmětem budou průběžné dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení pro jednotlivé pověřující zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých pověřujících zadavatelů.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
27 860 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Jihomoravský kraj
Zadavatel
Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
IČO: 28353242
Poštovní adresa: Žerotínovo náměstí 449/3
60200 Brno
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)