Stručný popis předmětu:
Předmětem této části veřejné zakázky je výběr autobusového dopravce pro uzavření smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících ve veřejné linkové osobní dopravě pro autobusové linky č. 107, 601, 602, 620, 621, 630, 631, 632, 640, 730, 750, 751.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele |
![]() |
232,76 KiB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této části v E-ZAK | https://zakazky.krajbezkorupce.cz/vz00022108 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
ADOSA a.s. | 49448170 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
BDS-BUS, s.r.o. | 25302078 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
BORS Břeclav a.s. | 49969242 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
BORS BUS s.r.o. | 63473089 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
BusLine Tarmac s.r.o. | 07783116 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
ČSAD Kyjov Bus a.s. | 49447009 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
ČSAD Ústí nad Orlicí, a.s. | 60108851 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o. | 25095251 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
VYDOS BUS a.s. | 26950731 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
ZDAR, a.s. | 46965815 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
Znojemská dopravní společnost - PSOTA, s.r.o. | 63496283 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 19.07.2021
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
ČSAD Ústí nad Orlicí, a.s. | 60108851 | Česká republika | 121 279 081,80 | 121 279 081,80 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2021 | 1 622 236,73 | 1 622 236,73 |
2022 | 37 073 187,42 | 37 073 187,42 |
2023 | 38 557 667,99 | 38 557 667,99 |
2024 | 40 865 151,33 | 40 865 151,33 |