Stručný popis předmětu:
Rada Jihomoravského kraje schválila záměr pořízení nových železničních elektrických jednotek do majetku Jihomoravského kraje za podmínky využití prostředků Operačního programu Doprava.
Jihomoravský kraj zpracoval návrh žádosti o podporu včetně příloh na projekt „Pořízení nových železničních elektrických jednotek do majetku Jihomoravského kraje“ v rámci Operačního programu Doprava, prioritní osa 1: Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu, výzva „Výzva pro předkládání projektů v rámci SC 1.5 OPD - kolejová vozidla pro regionální dopravu“.
Předmětem veřejné zakázky je:
a) Kontrola žádosti o podporu na projekt:
- Kontrola komplexnosti žádosti o podporu na projekt včetně všech příloh žádosti o podporu definovaných v rámci příslušné výzvy a dokumentace OPD s ohledem na to, že se jedná o velký projekt.
- Kontrola obsahu/textu žádosti o podporu na projekt včetně všech příloh, vyjádření k jejich obsahu a navržení případného doplnění či změn s ohledem na to, že se jedná o velký projekt.
Kontrola bude provedena v souladu s „Pravidly pro žadatele a příjemce Operačního programu Doprava 2014-2020“, výzvou, Kritérii pro hodnocení a výběr projektů a dalšími adekvátními dokumenty OPD a EU.
b) Konzultace případných výzev k doplnění žádosti o podporu v rámci schvalování žádosti o podporu ze strany řídícího orgánu OPD, orgánů Evropské unie (např. Evropské komise) či jiného adekvátního orgánu včetně kontroly vypořádání v rámci výzvy k doplnění žádosti o podporu.
c) Účast účastníka na případných jednáních při procesu schvalování žádosti o podporu na projekt na základě výzvy ze strany řídícího orgánu OPD, orgánů Evropské unie (např. Evropské komise) či jiného adekvátního orgánu zaslané zadavateli. Vzhledem k velikosti projektu lze předpokládat využití iniciativy JASPERS.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky je možné doručit poštou na adresu zadavatele: Jihomoravský kraj, Odbor regionálního rozvoje, Žerotínovo náměstí 3, 601 82 Brno nebo osobně na adresu zadavatele: Jihomoravský kraj, Žerotínovo náměstí 3, 601 82 Brno, podatelna nebo dveře č. 242, a to v pracovních dnech od 8:00 do 14:00 hodin.
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Smlouva o zajištění služeb | [3]https://smlouvy.gov.cz/smlo uva/2544582 | neznáma |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.krajbezkorupce.cz/vz00011285 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
EUROTARGET, s. r. o. | 35914980 | Slovenská republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 12.07.2017
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
EUROTARGET, s. r. o. | 35914980 | Slovenská republika | 1 990 000,00 | 2 407 900,00 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2017 | 499 399,85 | 604 273,93 |