Veřejná zakázka: Výměna signalizačního zařízení klient - pracovník

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 24049
Systémové číslo: P21V00001879
Datum zahájení: 28.07.2021
Nabídku podat do: 17.08.2021 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výměna signalizačního zařízení klient - pracovník
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je výměna stávajícího signalizačního zařízení klient – pracovník, která spočívá v dodávce a instalaci signalizačního (komunikačního) systému mezi klientem a personálem přímé péče i mezi členy personálu zadavatele v objektu zadavatele. Systém klient – pracovník je zařízení, které je určeno převážně pro lůžková oddělení nemocnic, domovů pro seniory a zařízení obdobného charakteru, kde zabezpečuje trvalý optický a akustický kontakt klientů s personálem. V objektu zadavatele bude systém sloužit klientům i personálu k přivolání pomoci z míst běžného pobytu klientů zadavatele, tj. z pokojů, sociálních a hygienických zařízení a centrálních koupelen.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 304 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Brno-venkov

Zadavatel

  • Úřední název: Domov pro seniory Předklášteří, příspěvková organizace
  • IČO: 65761774
  • Poštovní adresa:
    Šikulova 1438
    666 02 Předklášteří
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 506945

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky