DBID: 31367
Systémové číslo: P23V00001408 Evidenční číslo zadavatele: VZ/2023/039 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-038963
Datum zahájení:
31.08.2023
Nabídku podat do:
04.10.2023 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení 2024-2025
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody v rámci Části 1 zadávacího řízení budou průběžné dodávky originálního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení (dále jen „originální spotřební materiál“) pro jednotlivé pověřující zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých pověřujících zadavatelů.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody v rámci Části 2 zadávacího řízení budou průběžné dodávky alternativního spotřebního materiálu do tiskáren, kopírovacích a multifunkčních zařízení (dále jen „alternativní spotřební materiál“) pro jednotlivé pověřující zadavatele, a to podle potřeb a požadavků jednotlivých pověřujících zadavatelů.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
36 592 000 Kč bez DPH
Místo plnění
dle jednotlivých částí
Zadavatel
Úřední název: CEJIZA, s.r.o.
IČO: 28353242
Poštovní adresa: Žerotínovo náměstí 449/3
60200 Brno
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)