DBID:
24003
Systémové číslo:
P21V00001833 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
10.08.2021
Nabídku podat do:
26.08.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: Dodávka OOPP pro zaměstnance SÚS JMK v období 2021-2023
- Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních prostředků pro zaměstnance SÚS JMK v období 2021 – 2023.
Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 3 ZD – Návrh smlouvy a v příloze č. 5 ZD – Specifikace předmětu plnění.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
-
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
-
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
- Předpokládaná hodnota:
2 950 000 Kč bez DPH
Zadavatel
- Úřední název: Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje
- IČO: 70932581
- Poštovní adresa:
Žerotínovo náměstí 449/3
Brno 602 00
- Id profilu zadavatele ve VVZ: 208538
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.krajbezkorupce.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Zadávací dokumentace - výzva
Datum |
Druh zprávy |
Odesílatel |
Předmět |
o. |
10.08.2021 15:30
|
výzva
|
Richard Staňo
|
Výzva
|
|
|